خاطرات ما دو تا
خاطرات ما دو تا

خاطرات ما دو تا

برقرار

سلام خانوم خوشگلم.

میخوام ازت فقط و فقط و فقط تشکر کنم بخاطر تمام بودن هات و تحمل کردنت و دیگر این که شدیدا

د و س ت د ا ر م

روزای دور از تو

سلام شوهر جونی جیگرم..اگه بدونی چقد دلم واست تنگیده.....................

میدونم ازم ناراحتی اما خب تقصیر منم نبود دیگه، اصن نمیخواستم اینجوری بشه...

الان از امامزاده میام..کتاب دعا رو دوره کردم و هرچی پول داشتم رو انداختم تو ضریح و از خدا خواستم سربازی به دانیالم سخت نگذره و همونجوری که دوس داره باشه.... تازه یه نذر گنده هم کردم:)همین امروز کلاس حفظ قران ثبت نام کردم و شروع کردم!!

キラキラ のデコメ絵文字الهی هزار بار واست بمیرم نازنازی خودم.キラキラ のデコメ絵文字

بوووووووووووووووووووووس از لبای توت فرنگیم

چشمها را شستم،جور دیگر دیدم،

 باز هم فرقى نداشت، تو همان بودى که باید دوست داشت

بهترین مرد دنیا روزت مبارک


توی این روز عزیز ، توی این لحظه های قشنگ
زیباترین کلمه ای که میشه گفت یک ” دوستت دارم
به همراه یه آسمون عشق و تمنا
تقدیم به تو همسر عزیزم  ، روزت مبارک


https://encrypted-tbn1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTY4bmWF9S0uPAAcqAUGMG52nZeVYw9U_BYbBFbCZoqOfvbfsuw

سیمین لا لا

سلام نفسم بزودی منتظر این آهنگ با صدای آقات باش. دوست دارم...

کاشکی می شد بهت بگم چقدر صداتو دوس دارم
چقدر مثل بچه گیام لالاییاتو دوس دارم
سادگیاتو دوس دارم خستگیاتو دوس دارم
چادر نماز زیر لب خدا خداتو دوس دارم

کاشکی رو طاقچه ی دلت آینه و شمدون می شدم
تو دشت ابری چشات یه قطره بارون می شدم
کاشکی می شد یه دشت گل برات لالایی بخونم
یه آسمون نرگس و یاس تو باغ ِ دستات بشونم

لالایی لالایی لا لا لا..
بخواب که میخوام  تو چشات ستاره هامو بشمرم
لالایی لالالالا لالا..
پیشم بمون که تا ابد دنیارو با تو دوست دارم..

دنیا اگه خوب اگه بد
با تو برام دیدنیه
باغ ِ گلای اطلسی
با تو برام چیدنیه..