خاطرات ما دو تا
خاطرات ما دو تا

خاطرات ما دو تا

منو تنها نذار

این ترانه رو تقدیم میکنم به همسر انترم!

ریتم قلبم شده تنها .... مث قایق روی دریا

 پر پرواز دلم، آخ که شکسته .... شوق پرواز ندارم میون ابرا

       ***

رفتن تو واسه من عین خزونه .... گل سینه م میگیره از تو نشونه

نماز میت میخونه این دله من .... رفتی و این زندگیم شده ویرونه

***

اشکام هی میریزه به سبک بارون .... واق واق میزنم این من حیوون

وقتی که دلت خواست نمونی ....  منو تنها نذار توی بیابون

***

من میرم و تنها میمونیم .... تو میری و بی هم نتونیم

عشق من مگ میشه .... شعرامو تنها بخونیم


***

پس بمون تو قلب من .... آروم و تنها و ایمن

سیمین ای باغ دلم .... به روزگار طعنه بزن

دلم واست تنگ شده

 

 

دل تنگم... 

به قاعده یک سفر 

پر از فاصله 

به شماره اتوبوس های راه شب 

کافه های خمار در امتداد شب 

دل تنگم 

به اندازه تمام روزهایی که ما از بین این همه نبودن 

باز نبودن را انتخاب کرده ایم 

دل تنگم 

دل تنگ...