خاطرات ما دو تا
خاطرات ما دو تا

خاطرات ما دو تا

واسه خداجوووووووووووونم

(اللهم انی اسئلک من رحمتک باوسعها و کل رحمتک واسعه اللهم انی اسئلک برحمتک کلها)
خدایا من از فراگیرترین مهربانی‌ات، تو را می‌خوانم
اما همه‌ی مهربانی‌های تو فراگیر است
پس خدایا من تو را با همه‌ی مهربانی‌هایت می‌خوانم 

 

 

مهربونی‌های تو با مهربونی‌های ما فرق داره. ما معمولا مهربون نیستیم. به‌مون یاد ندادن. یا کم یاد دادن. خودمون هم تمرین نکردیم. تازه رحمت‌مون هم همراه با زحمته. نیاز داریم، یا چشم‌داشت داریم، بعد مهربونی می‌کنیم. اما تو مهربونی‌هات حد نداره. مرز و محدودیت نداره. در یک جا و وقت نمی‌مونه. فراگیر و گسترده و بزرگه. در زمان و مکان و نژاد و مذهب و زبان و طبقه و جنس و سن و نوع نمی‌گنجه. بخاطر مهربونیات............................

خیلی دوست دارم نفسم

تو راخواهم بوسید

آرامِ آرام

لطیف تر از شبنم روی برگ گل

روزی کِ گونه هایت خیس شرم شده اند

نمیخواهم بترسم این بار

کِ مبادا فردا سهم دیگری باشی

چون عشق من ناب است

همانند عشقی کِ یه کودک به جامدادی اش دارد

روزی تو را خواهم بوسید

حتی اگر تاوانش جهنم باشد

چِ زیباست جهنمی کِ تو درآنی

و هر روز از لجِ خدا تورا بوسیدن  

 

 

دیدن تو زیباترین تکرار زندگی من است

چشم های جادویی ات

خواستن را چه بیرحمانه صرف میکنند

و من مسخ نگاه تو

آرزویم میدانی ؟!! خیالت مجال درد نمیدهد

پس باش و تکرار شـو  

 
  

روزی چندبار دوستت دارم

روزی چند بار دوستت دارم
یکبار وقتی که هوا بَرَم می دارد ، قدم می زنیم
وقتی که خوابم می آید ، تو می آیی
یکبار وقتی که باران ناز می کند ، دلِ ناودان می شکند و می بارد
وقتی که شب شروع می شود ، تمام می شود
یک بار دیگر هم دوستت دارم !
باقیِ روز را
هنوز را 

 

عشق بعد از دعوا چقد خوبه

چقد دوس داشتن های بعد دعوا بهم میچسبه...

چقد دوریت تلخ و عذاب آوره..

چقد بده آدم عشقشو با زبون خودش برنجونه اما بعدش حتی روش نشه عذرخواهی کنه..

چقد سخته لحظه ای که جدایی رو باور نداری اما واسه طرفت همه چی تموم شده س.

چقد بده هر کاری کنی عشقت برنگرده...هر چقد معذرت خواهی کنی کارساز نباشه.

چقد بده آدم تو دلش واسه یه نفر بمیره اما اون فک کنه که واست هیچ ارزشی نداره..

چقد سخته که تنها پناه زندگیت آغوشش باشه و اون با بی رحمی بگه به یکی دیگه عادت می کنی، همه چی تموم شده....

چقد سخته که خودتم حس کنی واسش ارزش نداری.

اما چقد خوبه که چشماتو ازم نگرفتی..

چقد آرامش بخشه آغوشت..

چه خوب شد که دستم رو گرفتی و گفتی منم دوست دارم.

چقد همه چی خوب شد.

من عطر تنتو با هیچی این دنیا عوض نمی کنم.. ازم نگیرش

خیلی دوست دارم دانیالم

نوستالژی

دانیال این آهنگ رو خیلی وقت پیش (تقریبا 10 سال) خیلی گوش میکردم... میشه گفت تنها آهنگی بود که دوسش داشتم.

با اینکه قدیمیه اما قشنگه خیلیییییییییی.. شایدم شنیده باشی. لینکش رو گذاشتم، تو هم گوش کن اگه دوس داری.

(نیمکت خیس)

دلم بغل تو رو میخواد

دلم یک بغل " تو " را می خواهد.


 که به جای تلاقی نگاه و سعی بر گریز بی امان


 مرا به اسم کوچکم صدا بزنی !


 و برای دقایقی نه چندان کوتاه


 به یک دونفره دوست داشتنی دعوتم کنی ،


 مرا تنگ در آغوش بکشی


 " آنقدر که نفسم را در نفست پیدا نکنم "


 کمی عقبم ببری


 به چهره ام خیره شوی ،


 و بی اختیار


 یک لب کشـــــــــدار از من فرو ببری


 همین !

مرسی که هستی

مرسی که هستی
و هستی را رنگ می‌‌آمیزی
هیچ چیز از تو نمی‌خواهم
فقط باش

فقط بخند

فقط راه برو...
نه،
راه نرو

می‌ترسم پلک بزنم

دیگر نباشی... 

 

شیرینی خوشمزه خودم

بـا هیچـ مـَزه اے عـَ وَضـ نمـے کـ ُ نمـ


نمکـ ِ چهـره اَتـ را

امـا مـُتـ ِـعـَجـبمـ از شیـــریـنــــی لَبـانـتـ دَر ایـטּ نمکـ زار ... 
 

تقدیم به دلیل خنده هام

آدمها می آیند
گاهی زندگی ات می شوند
گاهی تنها خاطره ای در ذهنت
آن ها که زندگی ات میشوند
چشمانشان
دستانشان
گواهِ بودنشان است
آن ها که تنها در نقطه ای از ذهنت می مانند
نقش عاشق پیشه ها را بازی می کنند
می آیند
که نباشند، که نبینند
تنها خاطره میشوند
گاهی با یادشان، از سادگیت لبخندی می زنی آن هم تلخ تر از زهر
گاهی هم یادشان بغضی می شود که بیخ گلویت را قلقلک می دهد
اما تو لبخندت را کنار بگذار
برای کسی که بی تابِ خنده هایِ توست
بی تردید در این دنیا
یک نفر
تو را آنقدر می خواهد
که گویی
قبل از او
هیچکس در قلبِ تو
خانه ای نداشته که نداشته ..!!

همیشه

می گویم: فقط!
می پرسد: من؟
می گویم:تو!
می پرسد:تاهمیشه؟؟؟
می خندم…….
خودش معنی این خنده هایم را می داند اما در نگاهش یک دلخوری عظیم موج می زند…
نگاهش را دوس دارم!
وحتی صدای نفس کشیدن هایش را از دورترین فاصله ی ممکن می شنوم! عطر آهسته ی هوا به من می فهماند تازگی ها از کجا رد شده است.

می گویم:فقط!
می پرسد:من؟
می گویم:تو!
می پرسد: تاهمیشه؟؟؟
تماااااااااااام وجودم همیشه می شود!
و باز، می خندم.

این شوخی، حرف جدی همیشه یمان است. مهم نیست چه اندازه صبرم برای هر قهر زیاد باشد یا کم 

مهم نیست نگاهش زاده ی علاقه باشد یا چیز دیگری!
برای من “همیشه “اش تشخص دارد. عاشقانه ای شیرین که دلم را نمیزند!
فقط ای کاش “زندگی” می فهمید