خاطرات ما دو تا
خاطرات ما دو تا

خاطرات ما دو تا

دختر که باشی:)

בختر ڪﮧ باشـﮯ

هزار بارم ڪﮧ بگـﮧ”בوستت בارم”

بازم میپرسـﮯ: ” בوسم בارے؟!؟ “

و تـﮧ בلت همیشـﮧ میلرزه . . .

בختر کـﮧ باشـﮯ

هرچقـבرم کـﮧ زیبا باشی

نگراטּ زیباترهایی میشـﮯ ڪﮧ عاشقش میشـטּ . . .

هروقت ڪﮧ صـבات میڪنـﮧ ” خوشگلم “

خوشحال میشـﮯ ڪﮧ بـﮧ چشماش زیبایـﮯ . . .

בست خوבت نیست . . . 

 

 בختر ڪﮧ باشـﮯ

 

 

بیشتر وقتا........

دلتنگ که باشی

آدم دیگری می شوی

خشن تر ، عصبی تر ، کلافه تر ، تلخ تر !

و جالب تر اینکه به اطراف هم کاری نداری...

همه اش را نگه می داری ...

 و دقیقا سر همان کسی خالی می کنی که دلتنگش

هستی...



دانیال جونم بخاطر همه اشتباهام خصوصا این آخری معذرت میخوام.......

هم بـُلد کردم، هم های لایت تا همیشه اشتباهم یادم بمونه!

:(

گیــ ـــرم تمــام دنیـــا بگویــد ما مــ‌ ـــال هــم نیستیـم

مــا بـه درد هـم نمیخوریــم ...

گیــ ــرم بـرای زیـر یک سقف رفتـ ـن

عشــ ــق اخریـن معیـ ـار این جمــاعت باشــد ...

گیــ ــرم دوست داشتــن بـ ـدون سنــ ــد حـــرام بـاشد

اصلا عجیب بــاشد ...

گیــ ــرم تا اخــر عمــ ــر تنهــ ـا بمـانم ...

گیــــ ــرم هرگـز دستـانت در دستـــانم قفل نشود ...

گیــــ ــــرم اغــوشت هیچگــاه مال من نشود ...

اما من .....

گیـــ ـــر این " گیــــ ـــــرم " هـا نیستـــم ...

من تا ابــــــد گیـــــر چشمــــــان تــوام   

 

گیــــــــــــر دوست داشتنت ...   

 

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی...

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字تقدیم ب عشقم بابت بد قول بودنم゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字 ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字


یه وقتایی حواسم نیس ... همون وقتا که یادم نیس

یه وقتایی خیالم نیس ... همون وقتا که یارم نیس

یه وقتایی لباسم خیس ... همون وقتا هوا ابریس

یه وقتایی صدایم هیس ... همون وقتا که شامم نیس

یه وقتایی کلامم نیس ... همون وقتا نگاهم فیس

یه وقتایی هوا ابریس ... همون وقتا سیمینم نیس

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字

یه جاهایی خطاهاییس ... همون جاها حواسم نیس

یه جاهایی زمین نیلیس ... همون جاها هوا ابریس

یه جاهایی بهشتم نیس ... همون جاها سیمینم بیس

یه جاهایی نگاهم خیس ... همون جاها که باید نیس

یه جاهایی لیاقت نیس ... همون جاها که راهم نیس

یه جاهایی سیمینم نیس ... همون جاها نگاهم خیس

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字

یه روزایی خجالت نیس ... همون روزا هوا هم بیس

یه روزایی غمم جاریس ... همون روزا پیامش نیس

یه روزایی قرارم میس ... همون روزا که خوابم بیس

یه روزایی کنارم نیس ... همون روزا هوا ابریس

یه روزایی قرارم نیس ... همون روزا نگارم نیس

یه روزایی قلم رو نیس ... همون روزا که امرو نیس

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی حواسم نیس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا قرارم نیس

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی هوا ابریس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا نگاهم خیس

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی لیاقت نیس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا خدایم نیس

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی توی پردیس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا  دلم جا نیس

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی غلط کافیس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا که یارم میس

یه وقتایی، یه جاهایی، یه روزایی بهشت جاریس ... همون وقتا، همون جاها، همون روزا سیمینم بیس

゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字د     و    س    ت    د     ا    ر    م  . . .  س    ی    م    ی    ن    ج    و     ن     م゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字


゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字


عاشقتم:)

عاشق کسی شدم ک با همه فـــــــــــرق داره!

کسی که جذبه چشماش دلم رو مــــــــــیلرزونـــــه!

کسی که خیلی وقتا لج آدمو در مــــــــــیــــــاره!

کسی که بضی وقتا خیلی اذیــــــــــت می کـــــــــــنه !

کسی که مهربونـــــــــــــه !

کسی که خیلی شیطونــــــــــه!

کسی که پر تلاشو همیشه روی پای خـــــودشـــــــــــه !

شیطونی که کم اشک منو در نــــــــیــــــاورد !

کم دعوا نکردیم باهــــــــم

، من عـــــاشـــــــــق اینم با همه خوبــیـــــا و بدیــــــــاش !

خـــــــــنده هـــــــاش

نگــــــــاهــــــــاش

صــــــــــداش

بهم امـــــــــید زندگی کردن میــــــــــــده ...

کسی که نباشه یه لحظه هـــــــــم نمی تونم دووم بــــیارم ...

یهو به خودم اومدم دیدم شدی همه زندگـــــــــیم همه کسم! دوستت دارم عششششششقم:)

دوست می دارم تا مرز جنون

کلماتم را در جوی سحر می شویم 

 

لحظاتم را در روشنی بارانها 

 

تا برای تو شعری بسرایم روشن 

 

تا که بی دغدغه، بی ابهام 

 

سخنانم را در حضور باد 

 

این سالک دشت و هامون 

 

با تو بی پرده بگویم که تو را 

 

دوست می دارم تا مرز جنون........

عذر خواهم

من واقعا شرمنده م...

حرفی واس گفتن ندارم بخدا روم سیاه...

قول میدم بار آخرم باشه...!


واسه دانیال جونی

یه کلیپ خوشگل واسه آقا گلی....

آقایی دانلود کن ببین چقد دوست دارم...........

قرار امروز

دیشب آقایی اس داد゜*green*゜ のデコメ絵文字 و واسه امروز یه قرار کوچولو گذاشت ゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字چون "゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字دلش واسم یه ذره شده بود!゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字"

اینقد ذوق داشتم که بالاخره موفق میشم از نزدیک ببینمش...゜*メルヘン/実写*゜ のデコメ絵文字゜*メルヘン/実写*゜ のデコメ絵文字

از ساعت 2 شروع کردم به آماده شدن واسه ساعت 6!!゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字 (゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字خب میخواستم خوجل باشم دیگههههههههههه゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字)

دوستام همه رفتن شهربازی゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字، منم پز دادم که میخوام آقامو ببینم゜*メルヘン/実写*゜ のデコメ絵文字، یه لحظه دیدنش رو با هیچی عوض نمی کنم آخه (゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字از بس که دوسش دارم این بشر رو!゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字)...........

ساعت 4 آماده شدم تقریبا゜*メルヘン/実写*゜ のデコメ絵文字، کتاب میخوندم و منتظر آقایی بودم...゜*森girl*゜ のデコメ絵文字 بالاخره اس داد... نوشته بود "゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字شام اینجا میمونم، بعدش هم میرم هتل، شرمنده نمیتونم ببینمت゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字"

دوستام هم رفتن ددر، منم روم نشد بگم دانیالم بدقولی کرده(タイトルなし) のデコメ絵文字.............

و اینگونه شد که عصر جمعه م کوفت شد بهم!゜*森girl*゜ のデコメ絵文字


゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字اینم از مستند کردن بدقولیت!゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字


゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字دوست دارم آقای بد خودم゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字゜*ピンク*゜ のデコメ絵文字


چشم

خیلی شکسته بسته تقدیم به خانومم....

اینو هویجوری نوشتم از فرداشعرمو کامل میکنم و روی دل دلکم مینویسم.....

خدایا باورم هستی.....نگار و سرورم هستی

کمال و کاملم هستی..... شفای عاجلم هستی

تو را در چشم میدیدم.... فقط جز چشم نمیدیدم

چو بستم لحظه ای دیدم.... دگر هیچم نمیدیدم

دگر چشمم نمی بیند.... کنارم گل نمی شیند

در این دنیا همه خوبان فریبند..... سرم را بابت چشمم بریدند

خدایا نعمتت را که ندیدم.... به بطلان هم مرا هر دم وزیدند

صدایم را شنو در دل حزینم .....نیاز مبری بر دل گزیدم

نیازم یک کلام.... سیمینم والسلام