خاطرات ما دو تا
خاطرات ما دو تا

خاطرات ما دو تا

یلدای تنهای من

امشب میگن طولانی ترین شب ساله، کلی برنامه داشتم واس خودم و خودش اما... بگذریم، شرایط جوری شد که باید تنهایی این شب رو سر کنم...میخام در نبود زنم حسابی خوش بگذرونم تا چشش درآد بعدها....

بذا اول یه مشروب بزنم ک بدجور خمارم...


[تصویر:  ax-motoharek-yaspatogh-com-022.gif]


آخ ک مستم کرد... لامصب دیوونم میکنه...


آپلود عکس رایگان و دائمی آپ سیتی


ای بابا این کیه توهم زدم ها... بذا سرمو تکون بدم...



ای بابا باز ک رفتیم اینجا... دیوونه شدم بخدا...یه بار دگ...



این کیه باز؟؟؟ ای بابا سردم شد بغل هم ک ندارم، حالا چیکا کنم؟ هان گرفتم...



خب الان چی؟؟؟؟ نمدونم بخدا... آخه شب یلدا و تنهایی؟؟؟

آهای زندگی سیرم ازت...



AxGiG,عکس گیگ پایگاه آپلود عکس ویژه وبلاگنویسان


مرا همین طور ساده دوست داشته باش

زن زیبائی نیستم
موهائی دارم سیاه که فقط تا زیر گردنم می‌‌آید
و نه شب را به یادت می‌‌آورد
نه ابریشم
نه سکوتِ شاعرانه
نه حتی خیال یک خوابِ آرام
پوستِ گندمی دارم
که نه به گندم میماند
نه کویر
و چشم هائی‌
که گاهی‌ سیاه میزند
گاهی‌ قهوه ای
دست‌هایم
دست هایم مهربانند
و هر از گاهی‌
برایِ تو
به یادِ تو
به عشقِ تو
شعر می‌‌نویسند

مرا همینطور ساده دوست داشته باش...  

 

 

برای تو زیستن

معنای زنده بودن من ٬ با تو بودن است...
نزدیک ٬ دور
سیر ٬ گرسنه
رها ٬ اسیر
دلتنگ ٬ شاد
آن لحظه ای که بی تو سر آید مرا مباد٬
مفهوم مرگ من
در راه سرافرازی تو ٬ در کنار تو
مفهوم زندگی است
معنای عشق نیز
در سرنوشت من
با تو ٬ همیشه با تو ٬ برای تو ٬ زیستن!....

تو رو دوست دارم واسه خودم

تو رو دوست دارم مثل شبی که ستارش و می خواد
تو رو دوست دارم مثل گلی که پروانش و می خواد
تو رو دوست دارم عجیب تو رو دوست دارم زیاد
تو رو دوست دارم بیشتر از هر چی خدا به من نداد
وقتی هر بار به من میگی از تو دل نمی کنم
احساس می کنم خوش بخت ترین منم
وقتی لبخند می زنی دنیام قشنگ تره
تو چشم تو نگاه غم هام و می بره 

 تو رو دوست دارم واسه خودت
تو رو دوست دارم واسه خودم
من عاشقت شدم خوش بختت می کنم

من عاشقت شدم خوش بختت می کنم

کابوس نبودن تو

یعنی میشود روزی برسد.....

که بیایی.....

مرا در آغوش بگیری....

بخواهم گله کنم....

بگویی هیس دیگه هیچی نگو .....

بگویی همه کابوس ها تموم شد عزیزم
از حالا من و تو با همیم

 

 

 

♥ ♥ ♥

چشمانم را میبندم و تو را در کنار خود میبینم

نمیدانم این چه نیروئی ست که مرا به سوی تو میکشاند!

هر وقت که تنهایی ها به سراغم می آید

یاد توست که مرا از آن جدا میکند،

یاد توست که مرا شاد نگه میدارد و با یاد توست که زنده ام،

یاد تو به من امید میدهد،

امید به زندگی،، مونس شب های بی قراری ام

دوستت دارم  

  

 

سرم که به شانه ات برس 

تمام است 

همه ی دردها، همه ی اشکها... 

شب رنگش را مدیون ِ چشمان ِ توست.. 

من آرامشم را 

آسمان، برایم سقف نمی شود؟!... نشود!! 

زمین، زیر ِ پایم استوار نیست؟!... نباشد!! 

این ها به چه کار می آیند؟ 

سرم که روی ِ شانه ات باش 

هیچ چیز نمی خواهم

نه از زمین، نه از زمان 

شانه ات بس است !

عشق سیمین


 چقد دوست داشتن تو شیرینه
تو رنگ چشمات به دل می شینه
تو رو من دوست دارم تا اونجایی
که آدم واسه حوا می میره

تو هستی تنها عشقم تو دنیا
نباشی می مونم بی تو تنها
نگی که یک روز از من دلگیری
دوسِت دارم تورو قد دنیا
واسه دیدنت قلبم می لرزه
وجودِ تو به دنیا می ارزه
برای لحظه های شیرینم
لب تو داره بهترین مزه

واسه داشتنت جونمم میدم
تو چشمای تو من عشقو دیدم
کنار تو دنیا چه جذابه
تو رو من تو آغوشم می گیرم
تو خوبی که دنیا واسم خوبه
نباشی تو دنیام چه آشوبه
تو تنها دلیلی واسه قلبم
که تو سینه هر لحظه می کوبه
که تو سینه هر لحظه می کوبه!!!


تو قلبمی...

 

 

بهانه های دنیا تو را از یادم نخواهد برد.... 

من تو را در قلبم دارم عشقم، نه در دنیا 

 

دوست دارم بهترینم

پیراهنم پیراهنت را دوست دارد!


 

پیراهنم پیراهنت را دوست دارد ...

پیراهنم عطر تنت را دوست دارد

پیراهنم وقتی که می آیی سراغش
آغوشِ گرم و ایمنت را دوست دارد...

پیراهنم ، شب در اتاق گفتگومان
پیراهن از تن کندنت را دوست دارد

پیراهنم چشمش تو را خیلی گرفته
نامرد چشمِ روشنت را دوست دارد

خوب او حسودست و تو را از چشم مردم
پیداست ! پنهان کردنت را دوست دارد

پیراهنم دلتنگ میگردد برایت
تنگِ غروب و دیدنت را دوست دارد

آهسته در گوشت بیا چیزی بگویم
پیراهنم ، پیراهنت را دوست دارد ...